Když motokoloběžku-tak SUBARU

Motor má celých 35 ccm, což udává koloběžce ustálenou rychlost po rovině 32 Km/hod. Krásně se lze rozjet i do kopce, pouze do fakt krpálu je potřeba to odšlápnout, aby zabrala odstředivá spojka.  Řětěz musí být stále napnutý a hlavně ozubená kola musí být v ose. Dneska už vím, kam šáhnout, ale na začátku furt padal, a nevěděl jsem proč. Nakonec jsem trochu předělal uchycení motoru(Filip tam totiž při pádu něco urval) , a od tý doby to šlape.Důležitý je taky řádně nahustit gumy,jinak to prostě nejede. Koupil jsem jí na jaře jako starší, a dokonale jsem se na ní vyučil. Olina totiž byla proti tomu, abych vrazil hned velký peníze do novýho stroje, že si to mám zkusit se starší. Plusem je, že se můžu pohybovat jako jízdní kolo(ofiko do 25 km/hod 1kW), a v zápětí sesednout, a vyžadovat na přechodu pro chodce přednost, což řidiče Oktávkek ftédéíčkufkombajnuftuningu přivádí k šílenství.Dvě brzdy jsou nutností. Nejhorší jsou malý kola, na silnici je potřeba dávat pozor na díry, jinak hrozí salto mortále(vyzkoušeno 1x naštěstí na trávě). Pak chybí zrcátko, stále se otáčím. Startuje se jako sekačka a plyn je jako na motorce-špatně se teda za jízdy telefonuje. Jednou už jsme na ní jeli oba s Olinou, to se tlumící péro scvrknulo nadoraz.Spotřeba je nepatrná-tak 1,5 litru na 100 km, ale přesně to nemám změřený. Cool efekt je podpořen tím, že motor nemá žádný tlumič výfuku, a že je koloběžka celkově tak malá , že  pohled na jezdce je velmi srandovní.

Zde je rozjezd do mírného kopce:http://www.youtube.com/watch?v=sMXgxpjRQHo

Přejít nahoru