Vždycky jsem si přál mít reklamu na D1. Jak praví pořekadlo, sny se stávají skutečností.
Naproti tomu britský řetězec Halfords všechna auta parkující před Spektrem už druhý den spamuje letáčkama za stěračema. Trošku nedůstojný né? :-/ To by snad mělo být obráceně.. Za stěračema jsou dycky reklamy typu „Koupím Váš vůz za nejlepší cenu“.Njn prostě David a Goliáš 🙂
Třeba s reklamama v televizi je to vůbec zvláštní. To asi není ten svět, ve kterým žiju né? Sluníčko svítí, rodinka si dává na rohlík margarín, a svorně tvrdí, že je to lepší než máslo. Parta hubených a atraktvních chlapíků sedí v nezakouřený a čistý hospodě.Já osobně jsem nikdy takovouhle partičku v hospodě neviděl.Tlustý a plešatý chlapi v montérkách, to jo. Všechny ženský jsou hnusný a smrděj, a proto se musej každou chvíli malovat a vonět.Prodejci Amway se alespoň zeptají, co potřebuju, ale Unilever ten se neptá. Ten jen nakydlí do televize reklamu, a do regálů výrobky. U pokladny udělá prodavačka pííp, a je to moje. Naštěstí doba internetu má tu výhodu, že názory jsou různé, a že se zákazníkem je nutno pomunikovat obousměrně.
Film Vratné láhve. No není co dodat. Další film, u kterýho jsem všechny niance nepobral hned při prvním shlédnutí. Na něco mě upozornili už spoludiváci v kině, něco co se smáli oni, tak mi zase moc vtipný nepřišlo. Bál jsem se, aby to nebylo moc o tom stáří, a aby to nebylo moc depresivní. Né není to depresivní. Ty generace se tam tak nějak prolínaly. Je pěkný, jak si kupuje knížky s tím, že si je přečte až na sklonku života.A že ještě sklonek není, že je podzim. Je dobrý mít možná nadbytek knížek. Taky si nahrávám na DVD věci s tím, že se na to jednou podívám. Taky mám schovaných asi 500 dopisů z vojny s tím, že si je ještě jednou přečtu.Je třeba mít zásobu snů, když se některý stávají skutečností. 🙂